تأمین 6 هزار قطعه زمین روستایی برای متقاضیان مسکن ملی در سفر رئیس جمهور به کردستان
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان از اجرای چندین پروژه کلان توسط این نهاد همزمان با سفر رئیس جمهور به کردستان از جمله تامین 6 هزار قطعه زمین روستایی برای متقاضیان مسکن ملی خبرداد.
358 داوطلب انتخابات مجلس در استان کردستان فرایند ثبت‌نام خود را نهایی کردند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تا پایان مهلت تعیین شده 358 داوطلب انتخابات مجلس در استان فرایند ثبت‌نام خود را نهایی کردند.
تشکیل 450 پرونده موقوفه خواری در کردستان/66 هزار هکتار از اراضی وقفی صاحب سند تک برگ شدند
سنندج - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: متأسفانه هنوز در سطح استان کردستان پدیده موقوفه خواری داریم و در این راستا 450 پرونده حقوقی در خصوص موقوفه خواری در سطح استان مطرح شده است.
آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجو در پیام نور کردستان
سنندج- رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان گفت: در حال حاضر بیش از 11 هزار دانشجو در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در مراکز و واحد‌های تابعه این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و پذیرش بدون آزمون این دانشگاه در مقطع کارشناسی آغاز شده است.
غفلت دستگاه های نظارتی و جذب بی ضابطه ده ها نفر در شهرداری سنندج
از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون شاهد موج گسترده استخدام افراد متعدد در بدنه دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی هستیم که شهرداری سنندج یکی از این نهادهاست.
محله محوری اولویت خدمات عمرانی شهرداری در سنندج است
سنندج - شهردار سنندج گفت: به منظور تسریع در خدمت رسانی به شهروندان مبحث محله محوری در اولویت خدمات عمرانی شهرداری قرار گرفته است.
 ...87654