ثبت نام 7هزار و 581 کردستانی در طرح جوانی جمعیت
سنندج - مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت از اولویت های مهم ما در استان است،گفت: از آغاز ابلاغ قانون جوانی جمعیت تاکنون هفت هزار و581 کردستانی در این طرح ثبت نام کرده‌ اند.
کمک 200 میلیاردی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بیماران اتیسم
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای توسعه اقدامات مسئولیت اجتماعی خود مجموعاً 200 میلیارد ریال به خانواده‌های دارای فرزند با بیماری اتیسم پرداخت می‌کند.
مطالبات پایان خدمت بازنشستگان کردستانی با جدیت پیگیری می شود
سنندج - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: مطالبات پایان خدمت بازنشستگان کردستانی با جدیت پیگیری می شود.
لزوم جلوگیری از فعالیت خانه‌مسافرها و تورهای غیرمجاز در کردستان/ آرامش و امنیت اجتماعی از الزامات توسعه زیرساخت‌های گردشگری است
سنندج- رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بر لزوم همکاری بین‌بخشی دستگاه‌های مربوطه برای جلوگیری از فعالیت خانه‌مسافرهای غیرمجاز و تورهای بدون مجوز در استان تأکید کرد.
سیر نزولی ازدواج و طلاق در کردستان
مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: جدایی زوج‌های استان از ابتدای امسال تا پایان آذر، در مقایسه با سال قبل از آن 6.4 درصد و در همین مدت ازدواج هم 3.5 درصد کاهش یافته است.
اسکان و اشتغال اتباع بیگانه در کردستان ممنوع است/ امنیت لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در کردستان فراهم است
سنندج-مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کردستان گفت: اسکان و اشتغال اتباع کشورهای خارجی در استان کردستان ممنوع است و با افراد متخلف که به این افراد شغل یا مسکن واگذار کنند برخورد قانونی می شود.
...65432