برپایی نخستین نمایشگاه گروهی عکس بانوان کردستانی در سنندج
سه‌شنبه، 1 خرداد 1397
برپایی نخستین نمایشگاه گروهی عکس بانوان کردستانی در سنندج
نخستین نمایشگاه گروهی جمعی از بانوان عکاس استان کردستان در گالری هنر سنندج برپا شده است.
در این نمایشگاه،36 اثر از 21 عکاس زن از شهرهای مختلف استان کردستان با موضوع زنان  در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

الهام امی سرپرست انجمن کوردیا فوتو در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: این انجمن در سال 95 به منظور همبستگی و اتحاد بیشتر بین عکاسان زن کورد و نمایش توانمندی های آنها تشکیل شده است واین نخستین نمایشگاه گروهی عکس بانوان کُرد است البته تنها بانوان عکاس شهرهای استان کردستان حضور دارند.

وی افزود: در سنوات آینده درصدد هستیم نمایشگاه گروهی با حضور بانوان عکاس کُرد دیگر مناطق کردنشین کشورمان را نیز برپا کنیم.

در نخستین نمایشگاه گروهی بانوان عکاس کردستانی آثاری از سارا نوری، تینا محمدی، ثریا علیپناه، روژینا واسمی، روژین فتاحی، زهرا عباسی، سمیرا کرمی، سمیه ساعد، سوما مبارکشاهی، سیران فهیم، عالیه اسمعیل نژاد، مه تا حفصی کردستانی، مژگان نامی، نیلوفر دادخواه، هانیه کریمی، هیدی غفوری، ژینا نادری، کژال خوشنمای بهرامی، کیمیا کمانگر،شهین عباسی و الهام امی به نمایش گذاشته شده است و علاقه مندان می توانند  تا سوم خرداد ماه در دو شیفت صبح و بعدازظهر و از ساعت10 الی 12 و 16 الی 18 از این آثار بازید به عمل آورند.
نویسنده:
چاپ خبر
اخبار مرتبط