کردستانی ها همواره حافظ امنیت و عزت ایران اسلامی بوده اند
جمعه، 15 مهر 1401
کردستانی ها همواره حافظ امنیت و عزت ایران اسلامی بوده اند
سنندج- امام جمعه سنندج گفت: کردستانی ها در طول تاریخ همواره حافظ امنیت و عزت ایران بوده اند و برای اعتلای کشور هزاران جوان را تقدیم کرده اند.
به گزارش خبرنگار کورده واری آنلاین، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ماه ربیع الاول به همه مسلمانان جهان اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) فخر بشریت و برترین الگوی عملی برای همه مسلمانان بوده و قدم نهادن در راستای سیره رسول الله(ص) زمینه ساز عزت و تعالی است.
وی افزود: امیدواریم به برکت ماه ربیع الاول شاهد تقویت وحدت و انسجام در بین امت اسلامی باشیم.
امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود بر تلاش همگانی در عرصه جهاد تبیین تأکید کرد و گفت: باید جنایاتی که علیه مردم کردستان شده برای نسل جوان جامعه تشریح شود.
ماموستا رستمی افزود: مردم کردستان برای عزت و اعتلای ایران اسلامی هزاران جوان را تقدیم کرده اند و این رشادت ها باید برای نسل جوان تشریح شود.
وی خاطرنشان کرد: هیچ وقت کردستانی ها به دنبال ناامنی در کشور نبوده اند و در طول قرون متمادی هزاران شهید را برای حفاظت از امنیت ایران تقدیم کرده اند.
امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه های این هفته اظهار داشت: قدردان زحمات و تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی هستیم و انتظار داریم که با عطوفت با افرادی که ناآگاهانه در اغتشاشات اخیر ورود کرده و دستگیر شده اند، رفتار نمایند.
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط