درخشش ورزشکاران کردستانی در رقابت های قهرمانی مچ اندازی کشور
جمعه، 18 شهریور 1401
درخشش ورزشکاران کردستانی در رقابت های قهرمانی مچ اندازی کشور
سنندج- مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: سکوی نخست رده سنی امید و بزرگسالان، رده دوم تیمی جوانان و سکوی سوم تیمی رده سنی پیشکسوتان در تصاحب مچ اندازان کردستانی قرار گرفت.
حامد جولایی در گفت و گو با خبرنگار کورده واری آنلاین اظهار کرد: بیست و پنجمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 300 ورزشکار، به میزبانی شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی برگزار شد.
وی افزود: تیم کردستان در این رقابت‌ها و در بخش نتایج تیمی جایگاه نخست رده های سنی امید و بزرگسالان، عنوان دوم رده سنی جوانان و جایگاه سوم رده سنی پیشکسوتان را از آن خود کرد.
جولایی اعلام کرد: در رده سنی امید این مسابقات کردستان با بدست آوردن 8 طلا، یک نقره و یک برنز با اقتدار در جایگاه قهرمانی قرار گرفت و صاحب کاپ طلا شد.
وی افزود: در رده سنی جوانان مچ اندازان کردستانی با کسب یک طلا، 3 نقره و 2 برنز در جایگاه نایب قهرمانی ایستادند و کاپ نقره این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد: در رده سنی بزرگسالان، استان کردستان با 8 طلا، یک نقره و 4 برنز در جایگاه نخست ایستاد.
 جولایی افزود: در رده پیشکسوتان این دوره از رقابت ها نمایندگان استان با 3 طلا، 2 نقره و یک برنز کاپ برنز را برای کردستان به ارمغان آوردند.
 وی اعلام کرد: در بخش مجموعه مدال های کسب شده، تیم مچ اندازی استان کردستان با بدست آوردن 38مدال رنگارنگ پس از خراسان رضوی در جایگاه دوم این دوره از رقابت ها ایستاد.
جولایی خاطرنشان کرد: بهروز عباسی و افشین زارعی مربیگری و سرپرستی تیم مچ اندازی استان کردستان در این دوره از رقابت ها را بر عهده داشتند.
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط