برترین های مسابقات سوارکاری استقامت قهرمانی کشور در سنندج معرفی شدند
شنبه، 28 خرداد 1401
برترین های مسابقات سوارکاری استقامت قهرمانی کشور در سنندج معرفی شدند
نفرات و تیم های برتر مسابقات سوارکاری استقامت قهرمانی و لیگ رده سنی آزاد کشور معرفی شدند.

به گزارش کورده واری آنلاین،‌مسابقات سوارکاری استقامت قهرمانی و لیگ رده سنی آزاد کشور تحت عنوان «جام جمیل سلیمی» در مسافت‌های 80 و 100 کیلومتر با حضور بیش از 80 سوارکار از 12 استان مختلف کشور در دو بخش آقایان و بانوان جمعه شب به میزبانی شهر سنندج برگزار شد.

سوارکاران شرکت کننده مسافت بین شهرک صنعتی شماره 2 سنندج به سمت شهرستان دهگلان را از مسیرهای مشخص شده به صورت رفت و برگشت طی کردند و در پایان این مسابقات از سوی برگزار کنندگان به اسب‌ها و سوارکاران برتر حکم و مدال و جایزه نقدی اهدا شد.

براساس آرای داوران این مسابقات، در بخش 80 کیلومتر استقامت به ترتیب از جایگاه سیزدهم تا اول، دنیا قربانی، محمدصالح اختری، سمیرا پردیسی، علی حسنوند، ایمان آزادیان، جعفر دانشور و امیرحسین دانشور مشترک، محمد بنیان، پریسا رحیمی، علیرضا جوانی، آرام میهمی، ماهان حسنی گودرزی، علی دیده‌بان و رحیم مرادنژاد معرفی و تجلیل شدند.

همچنین در بخش 100 کیلومتر نیز مهدی مرادنژاد مقام هفتم، مهدی عباس‌نژاد ششم، آرش میهمی و سیده آوات حیدری و امیرعباس فرجام مقام پنجم مشترک، علی مرادنژاد چهارم، بهنام کرمی سوم، ابراهیم محمدی دوم و حمید رخشان مقام اول را کسب کردند.

بر اساس آرای هیات داوران، نغمه گل‌پرور در مسافت 40 کیلومتر گواهینامه حضور دریافت کرد و از سحر شریعتی در 60 کیلومتر محدود و علیرضا قنبری در 70 کیلومتر سرعت محدود تجلیل شد.

در بخش تیمی استقامت، تیم سوارکاری سنندج به مقام چهارم، تیم سوارکاری جنوب کشور الف به مقام سوم، تیم سوارکاری وکیل علیزاده به مقام دوم و تیم بالود رفسنجان به مقام اول این مسابقات دست یافت.

در بخش مسابقات لیگ قهرمانی کشور نیز، تیم سوارکاری وکیل علیزاده به مقام سوم رسید، بالود رفسنجان دوم شد و تیم جنوب کشور الف مقام اول را کسب کرد.

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط