فراخوان انتخاب نام و لوگوی جدید شرکت گسترش خدمات ارتباطات(کاراشاب)
شنبه، 21 تیر 1399
فراخوان انتخاب نام و لوگوی جدید شرکت گسترش خدمات ارتباطات(کاراشاب)
شرکت گسترش خدمات ارتباطات با نام فعلی کاراشاب که در حوزه تامین و ارائه خدمات ارزش افزوده و محتوای دیجیتال بر بستر تلفن ثابت فعال است، به منظور تقویت هویت برند و تاثیر نشان گرافیکی شرکت بر مخاطبان، در نظر دارد انتخاب نام و لوگوی شرکت را به عموم مشتریان و تمام اهالی ذوق و قلم و اساتید حوزه طراحی برند و لوگو در سراسر کشور بسپارد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان به نقل از سایت شرکت مخابرات ایران، شرکت کاراشاب که یکی از مهم ترین بازوهای اجرایی مجموعه مخابرات در امور مربوط به ارزش افزوده و حمایت از تولید محتوای دیجیتال فاخر و بومی در سراسر کشور است، فراخوان انتخاب نام جدید و طراحی نشان (لوگو) خود را به مشتریان سپرده است که پس از طراحی بهترین لوگوها و مناسب ترین نام، این نام به همراه لوگو بر این شرکت مهم اقماری حوزه مخابرات کشور نهاده می شود. بر اساس این گزارش،علاوه بر تقدیر از پیشنهاددهندگان نام و لوگوی برگزیده و نهایی، یک دستگاه گوشی هوشمند نیز به پاس مشارکت در این امر به ارائه دهندگان نام و لوگوی منتخب اهدا خواهد شد. بنابراین از کلیه طراحان، هنرمندان و علاقه مندان دعوت به عمل می آید که براساس شرایط زیر نسبت به ارسال طرح های پیشنهادی خود به این شرکت به آدرس ایمیل karashab@tci.ir و یا نشانی : تهرانپارس، خیابان آیت الله خوشوقت (حجربن عدی)، بین چهارراه اشراق و فلکه سوم، کوچه 174 غربی، پلاک 3 کد پستی 1653988451 صرفاً با پست سفارشی حداکثر تا تاریخ اول مردادماه 99 اقدام نمایند. گفتنی ست نام تجاری باید ویژگی های زیر را دارا باشد. الف)-باتوجه به حقوق مالکیت معنوی، نام پیشنهادی بایستی متمایز و منحصر به فرد بوده و نام های تجاری دیگر (به جز شرکت مخابرات ایران) را تداعی نکند. -به آسانی و بدون اِعراب گذاری، خوانده و تلفظ شود. - به آسانی به خاطر سپرده شود. - بیانگر ویژگی و خصوصیات ممتاز شامل نوع فعالیت شرکت در حوزه خدمات ارزش افزوده، مشاوره وحمایت از تولید محتوای دیجیتال باشد. - قابل نگارش با حروف فارسی و لاتین بوده و در زبان های دیگر معنای منفی نداشته باشد. ب ) نشان لوگو نیز باید شرایط و ویژگی های زیر را داشته باشد: -توجه به هویت برند و ارزش زیبایی شناختی و گرافیکی مناسب. -قابلیت استفاده به صورت تک رنگ. -به لحاظ گرافیکی قابل استقاده در سایزهای مختلف باشد. - آثار دست اول بوده و ناقض قانون حق تکثیر (کپی رایت) نباشد. - طراحی لوگو باید در قالب انگلیسی و فارسی و براساس فراخوان منتشر شده باشد. - فایل های ارسالی طراحی لوگو به صورت JPEGیا TIFF حداقل سیصد dpi و حجم حداکثری 5 مگابایت و حداقل 2 مگابایت قابل بهره برداری در نامه های اداری، پاکت و تابلو باشد. -منعکس کننده دیدگاه و حوزه فعالیت شرکت در تامین و ارائه خدمات ارزش افزوده و محتوای دیجیتال از طریق شبکه تلفن ثابت باشد. -مشخص کننده ارتباط این شرکت تحت لوای شرکت مخابرات ایران باشد. -جامع بودن لوگو، سادگی و سهولت در خواندن متن لوگو، کاربرپسند بودن و برقراری ارتباط با مخاطب - امکان استفاده از لوگو در ارتباطات بین المللی و ترکیب متوازن نوشتاری و تصویری آن. همچنین، شماره تماس جهت دریافت اطلاعات بیشتر به قرار زیر است: 3-76704001 داخلی 108
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط