پرداخت 90درصد تسهیلات حوادث غیر مترقبه در کردستان/19هزار میلیارد ریال تسهیلات مانده مسکن نزد کردستانی ها وجود دارد
شنبه، 19 مرداد 1398
پرداخت 90درصد تسهیلات حوادث غیر مترقبه در کردستان/19هزار میلیارد ریال تسهیلات مانده مسکن نزد کردستانی ها وجود دارد
مدیرامور شعب بانک مسکن استان کردستان از پرداخت 90درصد تسهیلات حوادث غیرمترقبه در قالب 614 فقره تسهیلات خبر داد و گفت: اولین مسکن نوسازی شده استان نبز طی روزهای آینده در بیجار به بهره برداری می رسد. ب
به گزارش خبرنگار اقتصادی آژانس خبری کوردەواری از سنندج, جلال الدین سلیمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان در سنندج ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار کرد: نقش فعالان رسانه ای در آگاهی بخشی عمومی و بیان دستاوردهای نظام ویژه و قابل تقدیر است.
وی افزود: نظام بانکی و حوزه اقتصاد نیز نیاز مبرهنی به عرصه اطلاع رسانی داشته و از تمامی تلاش های خبرنگاران استان در بازتاب فعالیت های امور بانکی به ویژه بانک مسکن تقدیر می کنیم.
سلیمی خاطرنشان کرد: احیای بافت فرسوده و بخش های ناکارآمد شهری از رسالت های بانک مسکن است و در این راستا مناطقی در سطح شهر سنندج در قالب بافت فرسوده تاریخی, بافت فرسوده میانی و بافت حاشیه ای در مناطق منفصل شهری مشخص شده است.
وی افزود: در مرکز استان تسهیلات از 400 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال و در سایر شهرها از 300 میلیون ریال تا 900میلیون ریال برای این مبحث در نظر گرفته شده است. سلیمی در بخشی دیگر از سخنان خود به پرداخت 90درصدی تسهیلات حوادث غیر مترقبه در استان خبر داد و گفت: این تسهیلات شامل حوادث سیل و زلزله بوده و شامل 111 فقره شهری در بانه, سقز, کامیاران, بیجار, قروه و مریوان, 103 فقره تسهیلات روستایی و 400 فقره تسهیلات تعمیرات است. وی هچنین از افتتاح اولین مسکن نوسازی شده ناشی از حوادث غیر مترقبه در روزهای آتی در شهرستان بیجار خبر داد.
مدیرامور شعب بانک مسکن کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: سقف کل مانده تسهیلات بانک مسکن نزد مردم استان 19هزار میلیارد ریال است که 888 میلیارد ریال آن مربوط به 2هزار و 193 فقره سال جاری است.
انتهای پیام/
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط