برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در کردستان/برگزاری 800 برنامه در هفته دفاع مقدس
شنبه، 24 شهریور 1397
برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در کردستان/برگزاری 800 برنامه در هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی با مشارکت 20 گردان در روز 26 شهریور در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار کورده واری، سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس و رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) در سنندج اظهار کرد: خیلی از استان ها رزمایش را شروع کردند و در استان کردستان نیز در تاریخ 26 شهریور این رزمایش باحضور 20 گردان بسیجیان برگزار می شود و شعار این رزمایش وحدت، ایستادگی و پیشرفت است.
وی افزود: در کنار این گردان های اعلام شده گردان های دیگر نیز به منطقه رزمایش و صبحگاه حضور خواهند داشت.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: در هر سالی این ضرورت ها را می ببینیم اما امسال کاملا ویژه هست و جنگ اقتصادی در کنار تهدیدات دشمن و جنگ روانی علیه مردم؛ رزمایش امسال را ویژه کرده است.
رجبی افزود: در مهرماه نیز رزمایش دیگری خواهیم داشت که در آینده نزدیک جزیئات این رزمایش برای اصحاب رسانه تشریح خواهد شد و یک رزمایش کشوری است که فقط در کردستان برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: اولین مرحله این رزمایش به کارگیری گروه های جهادی در استان است که از یک ماه پیش به اعزام 220 گروه جهادی شروع شده است و روند حضور گروه های جهادی ما محدود به این رزمایش ها نبوده و در طول سال شاهد حضور گروه های جهادی در نقاط مختلف استان هستیم.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته گرامیداشت دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هر سال از 31 شهریور به مدت یک هفته برنامه های متنوعی در کشور برگزار می شود و امسال هم شاهد برگزاری برنامه های متنوعی خواهیم بود که در این راستا در نقاط مختلف استان بیش از 40عنوان برنامه بزرگ و 800 مورد اجرایی برگزار خواهد شد.
رجبی اعلام کرد: در خصوص خسارت های ناشی از جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران در کل کشور و استان برآوردهایی شده است اما باید این را در نظر گرفت که خسارت شهدا و از دست دادن جان عزیزانمان با هیچ معیار مادی سنجده نمی شود.
وی افزود: ما همچنان که برای یک فعال محیط زیست ناراحت هستیم برای یک مدافع مرز نیز باید ناراحت باشیم و دشمنان بدانند که علی الدوام بر ضد آنان تلاش می کنیم. رجبی در خصوص حمله موشکی به مکان در اقلیم کردستان عراق اظهار کرد: نمی توان نقش سپاه کردستان را در این واقعه نادیده گرفت.
نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط