رکورد مصرف گاز در کردستان شکست
چهارشنبه، 19 آبان 1400
رکورد مصرف گاز در کردستان شکست
مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: مشترکان گاز استان با مصرف 13 میلیون و 200 هزار مترمکعب گاز در طول یک شبانه روز، رکورد مصرف گاز را در سال جاری شکستند.

احمد فعله‌گری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارکورده واری آنلاین،‌به سرمای هوا در روزهای اخیر و اثر آن بر افزایش مصرف انرژی اشاره کرد وگفت: از 13 میلیون و 200 هزار مترمکعب گاز مصرف شده در روز دوشنبه، چهار میلیون و 150 هزار متر مکعب آن مربوط به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج بوده است.

وی افزود: مصرف گاز استان از ابتدای امسال تا پایان روز پانزدهم آبان ماه یک میلیارد و 728 میلیون متر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 6 درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان مقایسه ای بین مصرف گاز نیمه اول آبان نسبت به نیمه اول مهر داشت و افزود: در نیمه اول مهر 105 میلیون و 268 هزار متر مکعب گاز مصرف شد که این آمار در نیمه اول آبان به عدد 144 میلیون و 457 هزار متر مکعب رسید و 37 درصد رشد داشت.

فعله‌گری از مشترکان گاز طبیعی خواست مصرف بهینه انرژی را مد نظر داشته و دمای رفاه 18 تا 21 درجه سانتیگراد را رعایت کنند تا ضمن برخورداری از یارانه انرژی بیشتر و صرفه جویی اقتصادی، کمکی به این شرکت برای ارائه خدمات بهتر باشند.

در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری در 32 شهر و حدود 97 درصد جمعیت روستایی در یک هزار و 425 روستای استان از خدمات شرکت گاز کردستان برخوردار است.

نویسنده: خبات ساعدی
چاپ خبر
اخبار مرتبط